Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Inkallningskurs Canis Växjö

Av Camilla - 14 mars 2011 08:24

Idag åkte Matte och jag till Växjö, jag skall på inkallningskurs det skall bli

spännande stod i inbjudan att man skulle ha mycket godis och leksaker med

sig. När vi väl hade hittat dit så var kursen på ett hunddagis som hade öppnat

för 2veckor sedan superfint. Här skulle jag kunna tänka mig tillbringa några timmar om dagen.  


 
 
Ingen bild

Lovis

17 mars 2011 19:05

Synd att vi har en bit till Växjö annars hade jag också velat vara på det dagiset.
Hur gick det på inkallningskursen? Släppte dom några kaninen, fåglar och katter för det är sånt som gör att jag inte hör när matte kallar.
Kram från Lovis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 28 april 2011 10:00


Matte och husse har bestämt att de skall bygga ett soldäck, igår mättes det ut var plintarna skulle vara och istället för att hyra en grävare så tyckte de det var dags för mig att börja hjälpa till hemma så nu är det första hålet som skall grävas...

Ovido - Quiz & Flashcards