Alla inlägg under februari 2011

Av Camilla - 28 februari 2011 11:01

  

Av Camilla - 28 februari 2011 10:52

Idag bestämde Matte och Husse vi skulle åka till Mörrum och titta på

laxfisket i Mörrums ån, det var väldigt spännande jag fick gå över

broar hälsa på fiskare mm.     

Av Camilla - 9 februari 2011 08:44

Nu äntligen har kursen kommit igång igen. Planen på bruks har varit

obrukbar , men nu hade de bokat in en tid på ridhuset och det var jätte

spännande. Det var mycket hästbajs där Mm Mm och matte hade goda

köttbullar till mig.

Vi fick springa en bana där man skulle gå slalom, hoppa över hästhinder,

sitta kvar, gå fot och till sist läggande i 1min, efter 20 sek var det tråkigt

att ligga där och glo med köttbullar runt om mig för retning så jag drog

iväg och åt upp alla köttbullar som var där ha ha.

Matte sprang runt och skulle vara rolig för jag skulle sluta äta men icke sa

nicke jag tömde allt och rätt nöjd med min insats    Efter det blev det en

hel del platsläggande men jag var mätt och nöjd efter kvällens träning.

Kramiz Zigge  


Av Camilla - 9 februari 2011 08:43

    

Ovido - Quiz & Flashcards